menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Examens en uitslag

Ga naar meest recente reactie

Angus

Angus

hoi,

zoals sommigen al weten zit (zat) ik dus in mijn laatste jaar latijn moderne-talen,

de examens gingen redelijk (ik ben mij ervan bewust dat ik wat weinig geleerd heb maarja), op geschiedenis heb ik een onvoldoende maar dat hebben ze gedelibereerd waardoor ik dus
een A-attest heb en binnen 3 maanden kan beginnen aan de Provinviale Hogeschool Limburg (de richting Groenmanagement)
dinsdag 24 juni 2008 - 21:06
jumperke

Jumperke

Nen dikke proficiat!

jerko

dinsdag 24 juni 2008 - 21:07
kaktuskid

Tekst aangepast

Kaktuskid

Goed gewerkt Gunther,

En geef de cactussen en succulenten ook maar een plaats
in de richting groenmanagement.

grt Eddy
dinsdag 24 juni 2008 - 21:17
cactelders

Cactelders

Hoe ??? en geen enkele leraar moeten afdreigen ??? geen spie-en onder hun vingernagels moeten slaan ??? geen vingerkootjes moeten afsnijden !!! RAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
dinsdag 24 juni 2008 - 21:51
jumperke

Jumperke

Hoe ??? en geen enkele leraar moeten afdreigen ??? geen spie-en onder hun vingernagels moeten slaan ??? geen vingerkootjes moeten afsnijden !!! RAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


Dirk,trek het U niet aan,de leerkrachten van dezen tijd zijn allemaal RAARRRRRRRRRRR ,de leerlingen daarentegen.........DASWA-ANDERS!

jerko
woensdag 25 juni 2008 - 10:10
Angus

Tekst aangepast

Angus

Hoe ??? en geen enkele leraar moeten afdreigen ??? geen spie-en onder hun vingernagels moeten slaan ??? geen vingerkootjes moeten afsnijden !!! RAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


ssssshhht! eerst mijn getuigschrift afhalen vrijdag, dan pas mag diene van geschiedenis uit de kelder komen
woensdag 25 juni 2008 - 12:59
Alain1

Alain1

Proficiat met het resultaat ... met of zonder spieken.

En geschiedenis ... pfffff ... misschien wat hedendaagse geschiedenis ... Kongo, Vietnam, Irak, ... maar verder ... pffff .... Het enige wat je moet weten betreffende geschiedenis : zijn de "oude Belgen" en de ontdekkingen van de cactussen ... dat is pas geschiedenis en de rest is antiek.
woensdag 25 juni 2008 - 21:48
jumperke

Jumperke

Bij ons in 't eerste jaar is de geschiedenis makkelijk!
99% behaald voor mijn geschiedenis!

jerko
donderdag 26 juni 2008 - 09:30
Angus

Tekst aangepast

Angus

lol, bij ons was geschiedenis ook makkelijk t.e.m. het 5e middelbaar >>> andere leerkracht die volgens de algemene opinie op een lastige manier vragen stelt


bedankt allemaal
vrijdag 27 juni 2008 - 09:43
Angus

Angus

ondertussen heb ik mijn getuigschrift en is de leerkracht terug naar zijn gezin

binnen een klein uur vertrek ik naar graspop
vrijdag 27 juni 2008 - 12:53
WillyN

WillyN

Dikke Proficiat Günther met uw uitslag.
BTW nog iets van Michiel gehoord ?????
vrijdag 27 juni 2008 - 17:10
Angus

Angus

@ Willy:
danku,

Michiel is natuurlijk ook geslaagd en vertrekt 30 juli naar de V.S.
maandag 30 juni 2008 - 14:35

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon