menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wat is er aan de hand

Ga naar meest recente reactie

joijce

Joijce

Er is toch iets gebeurd kijk naar de berichten vandaag tot nu 3, dat zegt toch wel wat ,maar wat? is het nu opeens minder leuk of zat het er al aan te komen gr. joijce
donderdag 15 juni 2006 - 17:21
Geertje

Geertje

ja jongens, joijce heeft gelijk waar blijven jullie mooie foto's en interressante babbels? wij zijn al verwend geweest tot nu toe, als we met zijn allen niet naar hier verhuizen gaan die leuke onderonsjes misschien verloren dat zou toch zonde zijn? of is het toch de voetbal? dan zullen we nog wat geduld oefenen - voor het nieuwe forum is het even wennen maar dat komt wel in orde, zoals de webmasters hun best doen om te verbeteren en aan te passen
groetjes
donderdag 15 juni 2006 - 19:25
Fons

Fons

Dames,het is nu jullie beurt om dit forum te voorzien van foto´s,dit eens voor de verandering.

Groetjes Fons.
donderdag 15 juni 2006 - 19:38
Lucl

Lucl

Geen paniek dames in de week heb ik helaas weinig tijdt om foto's te nemem. Het is ni 20h25 en kom juist thuis . Maar wees gerust ik kom dit weekend weer aan met een boel leuke foto's
donderdag 15 juni 2006 - 20:25
cactelders

Cactelders

Een beetje komkommertijd denk ik ,Joijce en den Pieter die de Romeinen gaan bekeren is ,Hugo die laat afweten en ik , ik had er gister en vandaag ook niet veel zin in.Het weer ,de voetbal(ik luister naar de t. v. want mijn Vestaalse maagd is ook voetbalminded.),depri door Hugo s beslissing ? ,ik weet het niet,maar wat ik wel weet is dat het niet kan en-of mag dat zoiets valt of staat door 1 man,daarom vooruit met de geit ik ,vlieg er tegenaan.Ben deze morgen zeer vroeg wakker geworden en was er niet mee tevreden,daar we gisteravond iets vergeten waren zijn we terug in bed gekropen tot.....11uur kwam mijn dochter binnen en vond me liggend op mijn buik met mijn knieen omhoog,het meisje begreep er (hopelijk)niets van en was vlug verdwenen.Als ik zo laat wakker word ben ik de ganse dag niets waard( en ik heb in normale omstandigheden al geen overschot),zo zie je dat een samenloop van omstandigheden tot een halve nationale ramp kunnen leiden. Nu vlug fotos laden en tot straks.
donderdag 15 juni 2006 - 20:34
Lucl

Lucl

Ik ken Hugo al enkele jaren en this nen toffe pé , hij heeft het nu wat moeilijk maar dat komt wel weer in orde.
Het Waarom moet ik helaas in prive houden .
Dus een goede raad bestoof hem niet met mails etc. maar laat hem rustig terug komen .
This niet altijd makkelijk voor iedereen en ik ken hem tamelijk goed .
Dus take time and see.
Voor de rest ben ik akkoord mat Cactelders (wat ne naam ) dit forum mag niet en zal niet vallen door één persoon
donderdag 15 juni 2006 - 20:42
cactelders

Cactelders

LAAT ONS ALLEN DUIMEN VOOR HUGO,EN ZIJN BESLISSING RESPECTEREN.
donderdag 15 juni 2006 - 20:45
joijce

Joijce

Kijk dit klinkt al weer veel beter, het is naturlijk geen babbelbox, maar het was of is toch wel gezellig om al de de post te lezen, houden zo toch, en Hugo kunnen we niet dwingen, alles op zijn tijd komt vast wel goed. gr. joijce
donderdag 15 juni 2006 - 21:14
Esem

Esem

Dames jullie vergeten zeker dat de wereldbeker voetbal bezig is .
Minder tijd voor vele voetbal fanaten;
Esem,
donderdag 15 juni 2006 - 22:17
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

had het vandaag ook al in het snot :weinig berichten ,maar ja sommiggen onder ons moeten ook nog werken zeker en dan de voetbal erbij
ik heb vandaag de planten gegoten en dat is een karwei van enkele uren,ladder op en af, en tussendoor wat verwelkte bloemen uithalen enz...
en onze hugo komt ook wel terug boven water,wedden dat die zal ons niet kunnen missen!!!!!
donderdag 15 juni 2006 - 23:59
stekeltje

Stekeltje

Dames jullie vergeten zeker dat de wereldbeker voetbal bezig is .
Minder tijd voor vele voetbal fanaten;
Esem,


elk zijn plezieken hè
vrijdag 16 juni 2006 - 00:15
Alain1

Alain1

Ik heb hier eens gekeken betreffende de geposte Topics en dit zijn er reeds 34, waarvan reeds 208 berichten .... dus laten we zeggen dat het eigenlijk heel goed gaat betreffende ons gedeelte CACTUSSEN EN VETPLANTEN in vergelijking met de andere onderwerpen op het forum. We zitten zoals voordien weer aan de top met ons cactussen
Gewoon eens ter informatie ... en dat ondanks de wereldbeker
vrijdag 16 juni 2006 - 06:17
Esem

Esem

ja zeker Alain de cactus staat aan de top met de meeste vraag en antwoorden.
Esem,
vrijdag 16 juni 2006 - 07:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon