menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kent iemand deze shop

Ga naar meest recente reactie

Lodewijkp

Tekst aangepast

Lodewijkp

Dit is geen reclame maar ik heb een site gevonden genaamd http://www.cactusplaza.nl ( een nederlandse site in het engels ) heeft iemand ervaring met deze winkel /webshop ?
zaterdag 19 januari 2008 - 14:21
Ruudcactus

Ruudcactus

Geen ervaring, wel weinig keus lijkt me.
Beter kun je eens naar kok Grootscholten of Lakerveld rijden.
Gr.
Ruud
zaterdag 19 januari 2008 - 14:29
maurice2

Maurice2

hallo

ken de site maar heb geen ervaring met hen. trouwens vind ik ze nogal prijzig voor hetgeen ze aanbieden aan grote van planten en dit is nog zonder verzend kosten.

maurice2
zaterdag 19 januari 2008 - 14:31
cactelders

Cactelders

Waren destijds nogal op Ebay aktief ,voor beginners die zich laten " vangen" , ik neem hen alvast niet erg serieus! Zeker niet van het caliber van Grootscholten e.a Vijverbergs !
zaterdag 19 januari 2008 - 14:53
stekeltje

Stekeltje

ik heb er ooit enkele ariocarpusjes op e-bay gekocht maar de grootte van de planten kwam niet altijd overeen met de beschrijving in hun advertentie, wel gezonde plantjes, die ik trouwens nog heb
zaterdag 19 januari 2008 - 16:00
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

ik heb er ooit enkele ariocarpusjes op e-bay gekocht maar de grootte van de planten kwam niet altijd overeen met de beschrijving in hun advertentie, wel gezonde plantjes, die ik trouwens nog heb


Nooit een kat in een zak...enz Koop iets dat je ter plekke kan beoordelen of prijs/kwaliteit evenredig zijn...Op de ELK 2007 waren heel wat zgn "speciallekes" te zien/te koop maar de "evenredigheid prijs/kwaliteit" was al eens ver te zoeken..duur speelgoed zeg ik. Als ge achteraf (meestal) verneemt hoe "zeldzaam" sommige planten waren dan val je al eens achterover...bvb die Ario's en Turbini's (samen 2000) die (zoals te lezen was in KuaS) clandestien werden overgesmokkeld naar een gekende duitse "kwekerij" (mon oeil) en van daaruit mondjesmaat op de markt (o.a. ELK) werden gebracht aan al eens schandalig hoge prijzen....EN gekocht!
zaterdag 19 januari 2008 - 16:56
stekeltje

Stekeltje

Wanneer is dat dan gebeurd? Ik ken/heb dat KuaS(boek/ tijdschrift) niet
zaterdag 19 januari 2008 - 17:29

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon