menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

GOED NIEUWS VOOR ONS

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

Den Parodias ( Willy Verheulpen ) is met pensioen ! Nu kunnen we die levende encyclopedie dag én nacht raadplegen ! Nu kan hij ons niet meer afschepen met " geen tijd" , nu gaan we met zijn allen de meest stomme vragen kunnen verzinnen en er nog een antwoord op krijgen ook . Tijdens uitstappen kunnen we bij die " rijpe" man nu ook terecht met onze kinderen ( babys ) want hij heeft er immers de tijd voor!
Mensen WIJ varen er goed mee dus laat ons Willy hier even eren voor verleden heden en toekomst !!!!!


HET WEZE U GEGUND WILLY!!!!!!!!
zaterdag 5 januari 2008 - 15:13
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

Proficiat de Willy met pensioen ervan genieten moet hij doen!!!
Jaja, veel tijd te kort zal hij hebben...met zijn nieuwe "liefde" voor lithops erbij.
zaterdag 5 januari 2008 - 15:21
Ferdinand

Ferdinand

Willy,
Proficiat. Welkom in de club van de gepensioeneerde.
Een goede raad van tante Kaat, staat vanaf nu minstens één uur vroeger op en ga één uur later gaan slapen. Indien je het nog niet wist...... vanaf nu zal je veel tijd tekort komen.
Fernand
zaterdag 5 januari 2008 - 17:12
stekeltje

Stekeltje

LOL .. dat uur vroeger daar ga ik hard moeten aan werken maar dat uur later jong .. dat zie ik niet zitten ... 'k denk dat het dan de moeite niet meer is dat ik er nog inkruip ...

oei, oei, nog een nachtraaf
zaterdag 5 januari 2008 - 17:41
Tim

Tim

Proficiat Willy!
Als je niet weet wat doen...ik heb hier nog een kamer en hal die opnieuw moeten worden geverfd.
En om het zwarte gat volledig te vermijden, mag je ook op woensdagnamiddagen babysitten op ons ?

Enneuh...succes met uw Lithopskes he.
zaterdag 5 januari 2008 - 18:03
Alain1

Alain1

Ook nen dikke proficiat met uw pensioen!!!!
"Op rust" noemen ze dat maar ik denk dat de dagen nog sneller zullen gaan dan anders met al uw plannen ...
Geniet van uw welverdiende rust en eigenlijk ben ik blij dat ik nog niet tot jullie club van de gepensioneerden hoor.

Enneuh ... mijn Lithopskes staan in de serre tussen het ander gebroed en gekwakkel ... ze zien er prachtig uit (10 graden).

Groeten Alain1

zondag 6 januari 2008 - 00:44
greener

Greener

Gefeliciteerd met de hoop tijd die u nu over heeft.
Dat ze maar goed benut mag worden!

Greener
zondag 6 januari 2008 - 10:47
Wardje

Wardje

Willy, van mijne kant ook een welverdiende RUST, laat je hoofd niet opblazen door al die forumleden, ge gaat toch geen tijd genoeg hebben (van horen zeggen natuurlijk)
Laat af en toe eens iets weten over je plannen uit die oude kast (of was het oude plannen uit de kast), we zullen d'r nog kunnen van leren denk ik.
zondag 6 januari 2008 - 11:33
jumperke

Jumperke

Proficiat!
Alez,ge hebt nu alle tijd om rond te hangen op het forum!

groetjes jerko
zondag 6 januari 2008 - 12:59
AlainFSD

AlainFSD

Willy, ik wist al een hele tijd dat je er het (werk)bijltje zou bij neerleggen met de aanvang van het nieuwe jaar, dus nu heel de wereld het schijnt te weten ook van hier een héééééééééééél lang en zinvolle rusttijd gewenst ! Geniet er van, niet met mate maar eerder mateloos.


fsd
maandag 7 januari 2008 - 00:42
Pieter

Pieter

Willy,
Nen dikken proficiat en vergeet ons niet hé nu je voor niets geen tijd meer gaat hebben.
maandag 7 januari 2008 - 09:31
Lucl

Lucl

Als ge tijdt over hebt maat kan je hier altijd wat komen verpotten
maandag 7 januari 2008 - 18:29
Wiebe

Wiebe

Willy,

Nu volop tijd om je favoriete planten op hun natuurlijke standplaatsen op te zoeken voordat je stram en stijf bent!

Wiebe
maandag 7 januari 2008 - 22:17
mamiere

Mamiere

Willy ,

proficiat met je pensioen , ik zou zeggen : " doe wat je niet laten kan en laat wat je niet doen kan ."
Nog veel gezonde en gelukkige jaren toegewenst , profiteer ervan , je leeft maar één keer !!!! Grtjs , en blijf aub onze trouwe raadgever ??? Grtjs ,
dinsdag 8 januari 2008 - 19:12
WillyN

WillyN

Welkom bij de club naamgenoot.
Wees er zeker van dat dit heen RUST betekend.
Kan je verzekeren dat je, juist zoals ik, véél tijd gaat tekort komen.
Maar er zal minder stress zijn en dat is het voornaamste

Groetjes
woensdag 9 januari 2008 - 10:23
Tomby

Tomby

Proficiat met je welverdiende "rust", nu heb je etra tijd voor al die plantjes nog mooier te laten worden
vrijdag 18 januari 2008 - 17:12

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon