menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Casio labelprinter

Ga naar meest recente reactie

cactelders

Cactelders

Ik zit hier half op pc, half naar voetbal en half naar de kruidvatkrant te kijken , oei das anderhalf !!!!!!!
Nou in het krantje staat voor 12,99 € een labelprintertje Casio KL 60L ,dat lijkt me wel heel goed koop , kent er dit iemand????
Ik zal het spul eens scannen!!
woensdag 28 november 2007 - 21:14
cactelders

Cactelders

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 28 november 2007 - 21:21
Wardje

Wardje

'k heb het ook gezien, Dirk, alleen zat ik daarbij niet naar voetbal en pc te kijken (hihi). Lijkt inderdaad weinig maar hou het toch bij mijn gewone etiketten. Doei anderhalve !
woensdag 28 november 2007 - 21:30
mjohanna

Mjohanna

Hoi
Je moet maar eens goed navragen of kijken of dat ding iets anders dan papieren adreslabeltjes kan.
Want dat is niet erg waterbestendig, wel?
Ik heb een duur ding van Dymo (180 euro) wat ik ook op de computer aan kan sluiten, voor andere lettertypes enz.
Daar horen zo'n soort van casettes bij met uv en waterbestendige kunstof in verschillende breedtes te gebruiken.
Veel gedoe mee gehad, aldoor kapot of bandjes liepen vast enz. Uit eindelijk heb ik van Dymo zelf geld terug en evengoed een gratis apparaat met een flink aantal gratis bandjes gekregen. Bandjes zijn behoorlijk prijzig. 20 euro is niks. Gaan zowat 70 tot 80 etiketten uit. Dus als je de hele verzameling wil doen is dat voor te beginnen aan de prijs.
Dus 12,99 lijkt echt te mooi om waar te zijn en goed te gaan. Maar wie weet!!
woensdag 28 november 2007 - 21:30
Tim

Tim

Lijkt interessant en aan die prijs kan je moeilijk een miskoop doen.
Tenzij de 'navullingen' héél duur zijn...
donderdag 29 november 2007 - 07:48
WillyN

WillyN

eens googelen op Brother P-touch labelprinter ook aansluitbaar op uw PC (geen typewerk meer)
donderdag 29 november 2007 - 09:44
Michael

Michael

Heb dat ook zien staan. Kost inderdaad niet veel, vraag is of je achteraf wel nog labellintjes zal kunnen bijbestellen en hoelang?Ik blijf voorlopig bij Dymo(R).
donderdag 29 november 2007 - 11:07
cactelders

Cactelders

Ben deze morgen gaan, kijken hoe het ding er uitzag maar was al te laat volledig uitverkocht! Mijn gedacht was al een tijdje een P-touch 1500 en dat zal het nu wel blijven denk ik !
donderdag 29 november 2007 - 14:02
choco

Choco

Mijn dochter heeft er gisteren eentje gekocht, en deze lijkt toch degelijk te werken,
er moeten wel nog 6 AA batterijen in, deze kosten evenveel dan het toestel,
ik weet niet hoeveel de tapes gaan kosten en waar je deze zal kunnen kopen.
donderdag 29 november 2007 - 22:57

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon