menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

SEDUM

Ga naar meest recente reactie

YUGYUG

YUGYUG


dit is voor mij 'n onbekende plant (waarschijnlijk 'n sedum), dewelke ???
maandag 31 juli 2006 - 00:21
cactelders

Cactelders

Geen foto te zien hoor.
maandag 31 juli 2006 - 00:22
sylvain

Sylvain

cactelders wat is de goede grond voor de sedum drooge grond en in de zon of hoe weet ik niet kan het heb sedum achter staat 80procent in de zon umoet u gedachten daar is van zeggen



[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 24 september 2006 - 03:45
cactelders

Cactelders

Heb dat ook maar weet niet direct naam van buiten.Bij mij is het natte grond en hij doet het goed ,bij Marijke thuis droger en ook goed volgens mij is hij niet zo kieskeurig.Hij is oorspronkelijk wel droogte gewoon hoor maar zeer gemakkelijk. De naam die me invalt nu is Sedum spectabile , maar vele soorten hebben hun naam "verloren" en zijn alleen onder hun kweeknaam gekend.Google eens Sedum op afbeeldingen er zal wel iets uitkomen.
zondag 24 september 2006 - 07:20
Angus

Angus

wij hebben ook zo ene in den hof staan met enkel smorges heel even zon en die groeit ook goed
zondag 24 september 2006 - 18:45
Tine

Tine

Op pagina 3 bij Bloemen en planten staan op 11-8-2006 bij Victor 44 een hele discussie over deze sedum.

Tine.
zondag 24 september 2006 - 19:22
Ericb

Ericb

ik dacht aan hemelsleutel (Sedum telephium).
Doet het goed op vochtige gronden volgens de boekskes, maar ook in droge zandgrond, zoals bij mij doet hij het heel goed.


zondag 24 september 2006 - 20:35
Tine

Tine

Dat klopt hij wordt ook wel hemelsleutel genoemd daarom hebben we het ook op het graf van mijn ouders geplant.

Tine
zondag 24 september 2006 - 23:02
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

en bij mij staat die in een stenen pot en hij doet het ook goed, die kunnen heel wat verdragen ,zie maar
[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 25 september 2006 - 11:57

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon