menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Moderator

Ga naar meest recente reactie

Lucl

Lucl

Aangezien ik de laatste tijdt enorm weinig tijdt heb om me met het forum laat staan met mijn planten bezig te houden stel ik voor indien iemand mijn plaats van moderator zou willen over nemen ik ze ter beschikking stel.
Ik ga mijn verzameling nog één jaar overwinteren en indien ik volgend jaar niet meer tijdt heb of kan vrij maken voor mijn planten denk ik er sterk over om mijn verzameling van de hand te doen.
Momenteel is het enkel mijn vrouw die me tegen houd dit nu nog niet te doen.
(Mischien heeft ze wel gelijk)
maandag 24 september 2007 - 18:30
Tim

Tekst aangepast

Tim

Dat is wel spijtg Luc. Goed dat je vrouw je in bedwang kan houden. Hopelijk lukt het je volgend jaar om weer wat meer tijd te hebben voor je planten!

Als je afscheid als moderator definitief is , wil ik je toch nog eens bedanken voor al hetgeen je hier in elkaar hebt geflanst...hoogtepunt voor mij de forumuitstap naar Nederland.



Merci Luc!!!
maandag 24 september 2007 - 18:44
Lucl

Lucl

Tim , niets is definitief voor het ogenblik . Ik zou juist niet willen dat het forum op mij zit te wachten om enig initiatief te nemen voor een uitstap od iets dergelijks.


maandag 24 september 2007 - 19:55
cactelders

Cactelders

Werk is ook een stuk van Uw leven hé , wacht wat af het zal hopelijk wat minder hectisch worden!
maandag 24 september 2007 - 20:05
Ferdinand

Ferdinand

Luc, zoals je reeds zelf ondervonden heeft, op steun uit het Forum kan je rekenen. Wacht verder rustig af vooraleer je zulke beslissingen neemt. Tijd brengt raad.
Fernand
maandag 24 september 2007 - 20:41
kurt

Kurt

Tim , niets is definitief voor het ogenblik . Ik zou juist niet willen dat het forum op mij zit te wachten om enig initiatief te nemen voor een uitstap od iets dergelijks.


Beste Luc,

Met uw nieuwe belangrijke functie op het werk die zeer tijdrovend is, kan ik me voorstellen dat het momenteel vrij moeilijk te combineren valt met uw hobby. Toch hoeft U daarom uw moderatorschap niet op te geven. Jij en Alain zijn momenteel de moderatoren van het cactusforum. Indien jullie dat wensen kan er uiteraard nog een derde moderator worden aangesteld. Er zijn voldoende bekwame mensen op het druk bezocht cactusforum die geregeld een kijkje komen nemen. Hopelijk zit er daar iemand tussen die het moderatorschap eventueel wel ziet zitten.

Hiervoor hoeft men geen schrik te hebben. Het is vooral de cactusrubriek in de gaten houden en als er foutjes zijn ingeslopen, eventueel recht zetten. Wie dat niet ziet zitten kan me de fouten gewoon melden, dan los ik het op en stuur ik de stap voor stap methode om het zelf op te lossen door. Zo krijg ik wekelijks toch meerdere mailtjes van uitstekende moderatoren die mijn hulp inroepen en het op die manier ook zelf leren.

Voor alle duidelijkheid. Moderator zijn wil zeggen dat je in alle berichten van het cactusforum wijzigingen kan gaan aanbrengen indien nodig. Het systeem daarvoor is zeer eenvoudig en verschilt dusdanig weinig van wat een forumlid ziet.

In elk geval al enorm veel dank aan Luc voor de grote inzet van de voorbije jaren.

Kurt
maandag 24 september 2007 - 20:44
stekeltje

Stekeltje

Luc, neem geen te vlugge beslissing, laat alles even op een laag pitje, in verband met je cactussen en met het forum, er kan misschien iemand de boel wat in de gaten houden en iemand die tijdelijk van je overneemt om iets te organiseren voor het cactusforum
En er kom een tijd dat het wel wat rustiger word
maandag 24 september 2007 - 20:57
Tim

Tim

Luc, neem geen te vlugge beslissing, laat alles even op een laag pitje, in verband met je cactussen en met het forum, er kan misschien iemand de boel wat in de gaten houden en iemand die tijdelijk van je overneemt om iets te organiseren voor het cactusforum
En er kom een tijd dat het wel wat rustiger word


Mijn gedacht
maandag 24 september 2007 - 21:29

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon