menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Schaaltjes theelichthouder tafel enz...

Ga naar meest recente reactie

passiflora

Passiflora

Hey,

ik heb hier enkele jaren gelden al enkele topics gemaakt met enkele van mijn houtwerkjes.
Maar helaas zijn die foto's uit het verslag niet meer zichtbaar dus ik hoef geen link te plaatsen.
Nu heb ik de foto's van mijn laatste werkjes in een filmpje verwerkt en op youtube geplaatst.
Een 2de ding dat ik graag doe buiten houtbewerking is muziek spelen.
Zo speel ik al vele jaren piano op mijn eigen, maar reeds een half jaar volg ik les van een half uurtje per week. Maar heb nog niet echt het gevoel dat ik daar al veel heb geleerd, maar dat kan ook aan mij liggen
En sinds enkele maanden geleden ben ik ook de gitaar van mijn vader zaliger gaan bespelen.
Dus om de foto's niet in stilte te hoeven bekijken heb ik er wat piano bij gespeeld.
Bij het eerste filmpje is de geluidskwaliteit redekijk slecht, maar ik vermoed toch niet dat je de nummers zal kennen hehe.

https://www.youtube.com/watch?v=VrZS5ELpQ5w

Maar de eerste 2 liedjes bij het 2de filmpje zouden jullie toch moeten kennen, iemand ?

https://www.youtube.com/watch?v=cCtQUBrt_Xs

Het eerste werkje is een kaarsenhoudertje (forever in our hearts) voor een aandenken aan een kindje dat vorig jaar is omgekomen, zucht.
Het 2de is een salontafeltje en stoeltje voor bij mijn zus thuis, waar mijn petekind kan op spelen.
En het laatste is een inlegwerkje van allemaal verschillende houtsoorten, wat ik aan de muur ga hangen.

Groetjes
Ruben
zondag 27 juli 2014 - 23:26
Patrikc

Patrikc

Hehe Ruben,
Moby, Céline Dion, Boudewijn De Groot, de laatste van het tweede filmpje herken ik niet...
Fraai houtwerk trouwens.
maandag 28 juli 2014 - 08:22
passiflora

Passiflora

Ja die heb je allemaal juist, en Moby ook nog gevonden

Dank u.

Groetjes.
maandag 28 juli 2014 - 09:44
BOSVROUW

BOSVROUW

Prachtig, lijkt me milimeterwerk!
maandag 28 juli 2014 - 10:19
hildavw

Hildavw

mooi werk!

van welk hout zijn die schalen gemaakt?

groetjes

Hilda
dinsdag 29 juli 2014 - 11:09
passiflora

Passiflora

Dank je bosvrouw en Hilda.

Het eerste schaaltje is gemaakt van een soort van naaldboom die ze op een bouwterrein in de buurd waren aan het omdoen.
Het 2de en 3de schaaltje is van brandhout dat ik bij een bomenkweker ben gaan kopen, hij zij dat het zwarte els was.
En het laatste is meranti en den, dit waren nog wat restjes van een grotere schaal.


Groetjes
Ruben.
dinsdag 29 juli 2014 - 13:03

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon