menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Paas muurdecoratie

Ga naar meest recente reactie

Jeannet

Jeannet

Met het frame wat ik een paar weken geleden gemaakt heb, ben ik nu in de paas sfeer gekomen. Kronkel hazelaar takken, oranje en groene wol draden, kleine glazen
flesjes, rozen,chrysanten, gele bolletjes en nog andere groene bloemen, kwarteleitjes en grote eieren.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes Jeannet
dinsdag 12 april 2011 - 19:29
meuwissenj

Meuwissenj

Keileuk Jeannet.
Een mooie, en speelse paascreatie.

Gr Marga
dinsdag 12 april 2011 - 21:49
RVRV

RVRV

Leuk geheel Marga


Groet
RVRV
woensdag 13 april 2011 - 13:28
Karintje

Karintje

Celosia cristata oftewel Hanekam zijn die "andere groene bloemen en die gele bolletjes noemen Craspedia oftewel Trommelstokken

Grtz,
Karin
woensdag 13 april 2011 - 18:13
hotchocolat

Hotchocolat

Hoi,

Waar heb je heet frame van gemaakt? Die vind ik wel heel erg leuk.
donderdag 30 juni 2011 - 08:37
Jeannet

Jeannet

Hallo Hotchocolat,

De basis van het frame is hout, we hebben er een lichte golf beweging in gezaagd en met houten tussen latjes aan elkaar bevestigd. Eerst heb ik door het kippengaas fietsbanden geweven en met aan de boven/onderkant en zijkanten een overstek gemaakt van een paar centimeter, zodat je het kippengaas iets om kan vouwen zodat je de houten randen aan de zijkanten niet meer ziet. Bij mij is het schilderij 50cm breed en 120cm lang. Het kippengaas heb ik met een nietmachine aan het hout bevestigd. Het is een heel werk om de fiets banden er door heen te weven maar zeker de moeite waard. En je heb er lang plezier van, ben je het even zat dan leg je hem weg en een voordeel het bederft niet.

Als je besluit zoiets te gaan maken veel succes en ik wil dan wel graag je werkstuk op de site bewonderen.

Groetjes,

Jeannet
donderdag 30 juni 2011 - 17:34
hotchocolat

Hotchocolat

Jeannet, dank je wel.

Ik vind het een hele mooie achtergrond, ook om zo ergens op te hangen of er nog een paneel op te zetten met bv hortensia's

Ik moet me nog even iets meer gaan verdiepen in het forum. Ik heb ook nog wel een paar leuke dingen om met andere te delen.

elise
donderdag 30 juni 2011 - 20:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon