menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Lentekriebels

Ga naar meest recente reactie

Karintje

Karintje

Hoi Allemaal,

Mijn tulpen waren uitgebloeid (toch een dikke week plezier van gehad)

http://www.tuinadvies.be/lentekriebels_met_tulpen.htm

Ik heb de tulpen verwijderd, de cornustakken wat verplaatst, de kabelbinders laten zakken en in het midden een witte Amaryllis"knol" gezet. Zo heb ik nog een tijdje een mooie schaal in huis!

En nu ga ik proberen om de foto's er in postzegelformaat bij te zetten. Als het goed is moet je er gewoon ff op klikken en ze worden GROOT.

[afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

Grtz,
Karin
dinsdag 20 januari 2009 - 12:27
Jose47

Jose47

Hoi Karin,
je postzegelformaat is goed gelukt, je stukje vind ik iets aan de mindere kant, 't is niet zo mijn ding, ook niet dat met de tulpen, het stuk op zich gaat wel maar ik ben niet weg van die binders , sorry hoor
Groetjes
Josée
dinsdag 20 januari 2009 - 13:00
Karintje

Karintje

Hoi Josée,

Smaken verschillen hé (gelukkig maar)
Hier in huis waren ze ook niet echt weg van die binders. Zelf vond ik het wel iets hebben..... Nu ben ik wel benieuwd wat het gaat geven als de Amaryllis gaat groeien en bloeien!

Grtz,
Karin
dinsdag 20 januari 2009 - 13:21
York

York

Ik ben ook benieuwd naar het resultaat. Plaats je dan ook een foto?
dinsdag 20 januari 2009 - 14:09
Karintje

Karintje

@ York,

Zal ik zeker doen

Grtz,
Karin
dinsdag 20 januari 2009 - 15:08
Mari

Mari

Hoi Karin,

Ik was ook niet zo weg van die binders, maar nu ze zo uitgestrekt in je schaal liggen vind ik het wel iets hebben
Ben ook eens benieuwd wat voor resultaat het geeft als de Amaryllis in bloei staat!!

Groetjes Mari
dinsdag 20 januari 2009 - 17:48
Jose47

Jose47

Hoi Karin,

Als je amaryllis gaat bloeien krijgt het stuk wel een heel ander zicht, plaats je dan ook een foto ? Ik ben er toch benieuwd naar.

Groetjes
Josée
dinsdag 20 januari 2009 - 18:29
Julie

Julie

Hallo Karin,

Je stuk op de site met jou favoriet de tulp vond ik wederom toppie!
Ik heb gisteren een bruidsboeket geaakt met o.a. hele mooie zacht geelgroenige tulpjes.
Kan helaas niets inzenden want mijn scanner weigerd mijn foto's oer te zetten op de computer!

Overigens vindt ik het postzegelformaat geen succes,mag wel een vergroot glas kopen!!! Haha
woensdag 21 januari 2009 - 19:45
Rita1960

Rita1960

Hoi Karin,
Ik reageer wel niet zo vaak op dit onderdeel van het forum, mar wil je toch even laten weten dat ik het een mooi stukje vind!
Ook je foto's in miniformaat zijn goed gelukt, 1x klikken en je hebt heel snel een vergroting. in ieder geval sneller als met imagesnack waarbij het toch een tijdje duurt voordat de foto's geheel te zien zijn

groetjes,

Rita
woensdag 21 januari 2009 - 19:50
Lysianthus

Lysianthus

@ Karin,

Buiten die binders, vond ik jouw creatie ook prachtig, 'k ben ook benieuwd naar het resultaat met de amaryllis, dat moet verbluffend zijn.
In elk geval, proficiat voor je creatie, lang houdbaar en meerdere keren te gebruiken.
Heb je nog ideetjes? ik heb ook nog groene en zwarte cornstakken staan.
ps; Voor ik het vergeet, Proficiat en prima idee dat postzegelformaat voor de bloemschikcreaties, zo kan je alles heel duidelijk zien en belast je toch niet het forum.


@ Jullie,
Heb ik het misbegrepen of kan ik je helpen door te zeggen dat je op de afbeeldingen in postzegelformaat 2x moet klikken en je krijgt een levengrote versie van de afbeelding.
Overigens vindt ik het postzegelformaat geen succes,mag wel een vergroot glas kopen!!! Haha

Fijne dag
Groetjes
Lysianthus
donderdag 22 januari 2009 - 09:25
decoels

Decoels

karin,

Ik vind het stuk met de tulpen wel geslaagd, past perfect in uw modern interieur en is weer eens iets nieuws...
donderdag 22 januari 2009 - 09:37
meuwissenj

Meuwissenj


Hoi Karin

Ik vind het wel iets hebben, met die binders.
Ben ook zeer benieuwd, als de amaryllis bloeit.

Gr Marga
donderdag 22 januari 2009 - 12:46
forza

Forza

Hoi Karin,

heel apart stukje is dit van jou, goed werk geleverd.
En je postzegelformaat is geweldig geworden, het lukt mij nog altijd niet, heb van alles geprobeerd.
Ben ik nu zo dom, ik ben echt niet blond, maar ik ga door.
Trouwens een hele mooie foto heb je, groetjes van Rini
donderdag 22 januari 2009 - 14:36
Adrienne

Adrienne

Ha, dat gaat zeker een specialleke zijn als de ammarillis bloeit
Knap van je
gtjs adrienne
zondag 25 januari 2009 - 11:07
Julie

Julie

Hoi Lysianthus,

Wat een vonst!
En heel inderdaad heel groot!
Je moet het ook allemaal maar weten met de techniek van tegenwoordig...klinkt alsof ik al heel oud ben...valt mee hoor...zit ongeveer op de helft.
Dank voor je uitleg...blijkbaar is het dubbelklikken mij ontgaan!
zondag 25 januari 2009 - 12:05
Karintje

Karintje

Goedemorgen allemaal,

Thxxx voor de uiteenlopende reacties, leuk!! Zo zie je maar weer dat iedereen zijn eigen smaak/mening heeft over een bloemstuk.

Zelf ben ik ook benieuwd hoe de Amaryllis gaat groeien en bloeien tussen de cornustakken, hij komt toch al "piepen"!

Grtz,
Karin
maandag 26 januari 2009 - 10:01
Lysianthus

Lysianthus

Hey Julieke,

Je bent helemaal niet oud, je begint pas aan je tweede pubertijd, ik heb het geluk dat ik nog mijn dochter thuis heb, die mij af en toe de kneepjes leert
Het is een kwestie van weten, niet van moeilijkheid
maandag 26 januari 2009 - 10:41
Adrienne

Adrienne

Maar julieke toch, zodra je op tram 5 stapt begint je tweede jeugd hé
gtjs adrienne
maandag 26 januari 2009 - 20:34
Jose47

Jose47

Echt Adrienne, ik word 50 in april, wat staat me dan allemaal te wachten ???? vertel....
Josée
maandag 26 januari 2009 - 20:49
Julie

Julie

Hopenlijk heel veel spannende dingen voor jou Joseé!!!!

Maar computers blijven rare dingen als je er niet mee bent opgegroeid...als je ziet hoe de jonkies ermee omgaan!
maandag 26 januari 2009 - 21:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon