menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

KERST in een KISTJE

Ga naar meest recente reactie

Julie

Tekst aangepast

Julie

[afbeelding verwijderd niet-https]

Hier mijn kerst wandstuk school opdracht van dit jaar,
ik heb een oud kistje als achtergrond gebruikt.
Het steekschuim zit met spagnum in huishoudfolie gewikkeld aan het kistje bevestigdmet ijzerdraad.
Verder diverse kerstgroen,pinus,malus,waxrozen,fatsia,rood gekleurde takken uit zuid-afrika waar ik de naam niet van weet en bessentakken,goudgespoten denneappels en schoenhoorn, en natuurlijk ballen!
Van de waxrozen was ik achteraf niet echt onder de indruk...enigste voordeel is dat ze lang goed blijven buiten.
zondag 14 december 2008 - 21:27
Eliane

Eliane


Hallo Julie

Whaaaaaaaaaaaaw !!! supermooi

heel speciaal !
groetjes
Eliane
zondag 14 december 2008 - 21:57
Thuja49

Thuja49

Wat een leuk idee en mooi uitgewerkt

groetjes
thuja
zondag 14 december 2008 - 22:44
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Julie

Hééééééé'l apart.
Heel mooi.

Gr Marga
zondag 14 december 2008 - 23:20
Lysianthus

Lysianthus

Jullie,

Géén alledaags eindejaarsstukn zeker niet heel simpel te maken.
Proficiat.
maandag 15 december 2008 - 07:21
yeline

Yeline

Een apart geslaagd kerststuk. proficiat
maandag 15 december 2008 - 08:58
decoels

Decoels

hallo julie,

heel erg apart stuk, niet echt mijn stijl, maar het idee is wel heel goed gevonden, om zo'n bakje aan de muur te hangen en daarin iets te maken, TOP !
maandag 15 december 2008 - 10:22
Mari

Mari

Hoi Julie,

Mooi stukje en een leuk idee!!
Die rode takken uit Afrika zou dat safari kunnen zijn?

Groetjes Mari
maandag 15 december 2008 - 11:13
Julie

Julie

Hoi Mari,

Inderdaad ! Je hebt me goed op weg geholpen...het heet inderdaad SAFARI (sunset)
Even Googlen doet wonderen.
maandag 15 december 2008 - 15:59
miet1

Miet1

hoi
een heel mooi idee prachtig
groetjes miet1
maandag 15 december 2008 - 17:19
Jose47

Jose47

Hoi Julie,
Je hebt een prachtig bloemstuk gemaakt..... alleen vind ik het spijtig van je achtergrond, ik weet dat het de opdracht was maar het neemt heel het mooie van je stuk weg, je bloemstuk zo alleen tegen de muur zou geweldig zijn.
Groetjes
Josée
maandag 15 december 2008 - 17:36
forza

Forza

Hoi Julie,

Ik sluit me helemaal aan bij iedereen, prachtig stuk, alleen moet ik Josée gelijk geven het kistje erachter zou ik bekleed hebben met mooie rode glanzende stof, voor de rest: het stuk is echt af, tof gedaan, zou zeer goed hangen op mijn rode spiegellijst in de gang, maar laat het maar gewoon bij jou hangen, van mij krijg je een 9, ga maar verder en laat ons maar genieten, groetjes van Rini
maandag 15 december 2008 - 17:59
Jose47

Jose47

Inderdaad Rini goede tip, dat ontbreekt er aan .....
Josée
maandag 15 december 2008 - 18:16
Julie

Tekst aangepast

Julie

Dames, bedankt voor alle kritieken en complimenten!
Hier thuis werd het kistje ook niet erg gewaardeerd...
Ikzelf vond het wel een goede vonst om het anders te doen dan mijn mede studenten op les.
Mijn leraar had er alleen als opmerking bijgemaakt dat ik of in het kistje had moeten schikken of er groots uit.
Dan had ik ook een dubbel steekschuim moeten gebruiken wat ik natuurlijk niet had gedaan.
Dat van mij zit er een beetje tussenin,ik heb nog overwogen om het kistje goud te spuiten maar dat idee werd gelijk door mijn mede studenten afgeraden.
Uiteindelijk vond ik het een hele lastige opdracht om te maken maar met een beetje hulp van de leraar is het wel redelijk geslaagd op die verschrikkelijke waxrozen na(haha)
maandag 15 december 2008 - 22:03
Jose47

Jose47

Redelijk geslaagd nee hoor het is PRACHTIG geworden, je bloemstuk is op en top een dikke 10.
Misschien kan je zoals Rini zegt er een doek rond draperen.
Je mag er echt trots op zijn.
Josée
maandag 15 december 2008 - 22:36
forza

Forza

Hoi Julie,

Je bent echt in mijn ogen geslaagd, het gaat tenslotte om je prachtige bloemstuk, dat mag er echt zijn. Heel mooi gedaan, complimenten, ga zo maar door, laat ons maar meegenieten, we leren er tenslotte allemaal op dit forum hier iets van, groetjes van Rini
dinsdag 16 december 2008 - 09:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon