menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vogelvoederbakje

Ga naar meest recente reactie

linderic

Linderic

Hallo,
Door deze vroege winter heb ik deze morgen vlug een vogelvoederbakje in elkaar geknutseld met een bakje plat mos en krammen gemaakt van pookdraad .
[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
Ik heb het piepschuimbakje van het mos gebruikt en het mos er héél goed op vastgeramd, alleen de achterzijde niet, iets lekkers erin en fotootje gemaakt........nu nog wachten op de vogetjes!

groetjes Linda
zondag 23 november 2008 - 13:45
kerstkind

Kerstkind

Wauwwww.....Linda,

dat ziet er niet alleen leuk, maar ook lekker uit!
Heel mooi gedaan....
Hier zullen de vogeltjes je dankbaar voor zijn.

groetjes José
zondag 23 november 2008 - 14:03
rialle

Rialle

Nou Linda, als ik een vogeltje was zou ik zeker doorvliegen naar jou voederhuisje! Ziet er erg leuk en lekker uit. En zelfs kleine takjes om hun nest te verstevigen. Echt mooi gemaakt hoor!

Groetjes Rialle
zondag 23 november 2008 - 15:00
Jose47

Jose47

goh Linda, ook ik wou da'k een vogeltje was, zo'n mooi lief vogelhuisje... ze worden lekker verwend bij jullie.... tof idee en niet duur....
Groetjes
Josée
zondag 23 november 2008 - 15:27
Dess

Dess

blijf hier met open mond naar kijken op dit forum wat jullie allemaal van een leuke ideeen maken en hebben geweldig gewoon
zondag 23 november 2008 - 17:07
meuwissenj

Meuwissenj

De vogeltjes in jouw tuin, die boffen maar.

Gr Marga
zondag 23 november 2008 - 23:50
Lysianthus

Lysianthus

Prachtig dat je er gisteren nog vlug aan gedacht hebt een gezellig hotelletje te bouwen voor onze gevederde vriendjes het is minstens 5 sterren in de Guide Michelin waard
Als je naar de details kijk kan je zien dat je het met veel liefde voor de vogeltjes gemaakt hebt, in deze moeilijke periode voor hen, zullen ze je eeuwig dankbaar blijven.
Fantastisch idee en erg leuk om dat met ons te delen.
Je gaat toch proberen een fotootje te maken als ze inchecken?
maandag 24 november 2008 - 08:40
linderic

Linderic

Prachtig dat je er gisteren nog vlug aan gedacht hebt een gezellig hotelletje te bouwen voor onze gevederde vriendjes het is minstens 5 sterren in de Guide Michelin waard
Als je naar de details kijk kan je zien dat je het met veel liefde voor de vogeltjes gemaakt hebt, in deze moeilijke periode voor hen, zullen ze je eeuwig dankbaar blijven.
Fantastisch idee en erg leuk om dat met ons te delen.
Je gaat toch proberen een fotootje te maken als ze inchecken?


Hallo Lysianthus,

Ik lig op de loer maar er hangen al langer enkele mezenbolletjes gewoon aan de omheiningsdraad en momenteel geven ze daar nog de voorkeur aan, ik hoop dat het me lukt (moet ook nog gaan werken tussendoor)om ze te fotograferen wanneer ze er naartoe komen!
De foto's hebben jullie zeker tegoed dan!

groetjes Linda
maandag 24 november 2008 - 11:12
LauraK

LauraK

Hallo Linda,

Wat een leuk en origineel idee! Ik heb hier een leeg kistje van mandarijntjes staan, dat ik al bijna weg
wilde gaan gooien. Maar nu ik dit zie, mag het blijven, en knutsel ik er ook iets leuks en lekkers voor
de vogeltjes van. Mooi, en nog leuk om naar te kijken ook!

Groeten van Laura.
maandag 24 november 2008 - 12:28
miet1

Miet1

hoi
dat is mooi gedaan en de vogels
zullen geen honger oefen te lijden
groetjes miet1
dinsdag 25 november 2008 - 13:04
duimpje

Duimpje

hey da is mooi gedaan !!!!!!!!!
heb hier ook nog zo ismo bak staan ,een heel goed ideeeeeeeeeeee
dinsdag 25 november 2008 - 16:14
Karintje

Karintje

Heej Linda,

Lang geleden seg!!!

Heel tof hotelletje voor de vogeltjes! Zijn ze ondertss al naar je B&B gekomen??

Grtz en tot gauw eens,
Karin
dinsdag 25 november 2008 - 19:17
linderic

Linderic

Hoi Karin,

Ja hé ....hééél lang, met de verhuis en het werk enzo........
ik kom geregeld wel snel keer piepen wat hier gebeurd maar weet uit ervaring dat het oooh zo verslavend is !
En nee, nog geen volk in mijn B&B.
groetjes Linda
dinsdag 25 november 2008 - 20:31
nadine1951

Nadine1951

hallo karin

de vogeltjes zullen je dankbaar zijn

groetjes nadine
dinsdag 25 november 2008 - 22:29
RVRV

RVRV

De vogeltjes hebben het geweten in jouw tuin
dinsdag 25 november 2008 - 22:31
Karintje

Karintje

hallo karin
de vogeltjes zullen je dankbaar zijn
groetjes nadine


Hoi Nadine,

De vogeltjes zullen mij ook wel danbaar zijn, maar het B&B hangt bij Linda in haar tuin!

Grtz,
karin
woensdag 26 november 2008 - 13:35
hommeltje

Hommeltje

leuk ,en ze hebben ookgeen parapluutje nodig hé ze zitten zo ook droog, voordeel is dat veelvraten zoals hier de vlaamse gaai er moelijker bij kan.
donderdag 27 november 2008 - 14:32
forza

Forza

Hey dieren en bloemschikliefhebster,

Wat een geweldig idee om het bakje v.h.mos te bewaren en dit op te maken voor de vogeltjes.
Je ziet momenteel met het koude weer dat er veel vogeltjes komen zoeken naar wat lekkers. Ik heb nog van september een grote mand gevuld staan met nog maïs, pompoenen , daar heb ik wat denneappels, vogeltjesvetbollen en nootjes in gelegd. Het is smullen voor de beestjes.
Het is wel een aanwinst om dit vanuit het raam te kunnen bekijken, hoe de vogels in grote getalen zullen smikkelen in jouw prachtige warme huisje voor hun. Knap werk, hoor, laat iedereen nu maar iets maken voor de vogels, en laat het bloemschikken maar tot morgen, grapje hoor, ik ben blij met de geweldige prachtige bloemstukken van jullie allemaal, ik krijg er ook iedere keer weer nieuwe inspiratie door, dus ga maar lekker verder laat ons meegenieten, groetjes Rini
donderdag 27 november 2008 - 16:40
linderic

Linderic

Hallo iedereen,

Bedankt voor de leuke reactie's, ik vind het alleen jammer dat de vogeltjes nog steeds niet weten wat een leuk brasserietje ik hier heb gemaakt, nog steeds geen foto's van de klanten dus!

groetjes Linda
donderdag 27 november 2008 - 17:47
Karintje

Karintje

Domme vogeltjes hé



Grtz,
Karin
donderdag 27 november 2008 - 18:26

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon