menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vlekken op tuintafel

Ga naar meest recente reactie

Jose47

Jose47

Hallo,

Een vraagje : ik heb dikwijls, hoe goed ik ook oppas met mijn bloemstukjes vochtig te houden, vlekken op mijn tuintafel. Ook als ik bv. in de winter met boomstronken (of iets met mos) een constructie maak geeft dit naderhand vlekken. Wat doen jullie hiertegen, gebruiken jullie altijd een schaal of doek of iets dergelijks?

Groetjes
Josée


[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 23 april 2008 - 19:44
fikske

Fikske

Hallo, van welke materie is jou tafel.

Groetjes Fikske
woensdag 23 april 2008 - 21:34
Jose47

Jose47

Ik heb een bankirai-tafeltje en een aluminium tuintafel met veiligheidsglas.
Ik kan er natuurlijk altijd iets onder leggen maar dat neemt soms het mooie van het stuk dat je gemaakt hebt weg, maar kringen op je tafel is ook weer niet zo mooi.

groetjes
Josée
donderdag 24 april 2008 - 08:21
fikske

Fikske

Hey Josée voor bankirai zijn er hele goede reinigingsproducten verkrijgbaar en als je een rand hebt op glas kan je dat heel goed reinigen met wat azijn.

Groetjes Fikske
donderdag 24 april 2008 - 08:59
Jose47

Jose47

Hoi Fikske,

Bedankt voor de tips, ga ik uitproberen....

groetjes
Josée
donderdag 24 april 2008 - 09:03
yeline

Yeline

Hey, Josée. Ik leg op mijn tuintafel altijd vier klinkers en dan mijn bloemstuk er bovenop en heb geen randen. Het is maar een idee.
donderdag 24 april 2008 - 09:11
rodith0305

Rodith0305

Hallo,josee
Ik gebruik altijd quick and bride voor allerhande vleken op mijn tuintafel,haal het zelf vaak bij de wibra daar is het vere weg het goedkoopste.maar het is ook bij zaken als de blokker te verkrijgen.
doe altijd een beetje op de achterkant van een schuursponsje en het is zo verdwenen.

groetjes patricia

ps uc6
donderdag 24 april 2008 - 10:29
Jose47

Jose47

Hallo,

Nou met deze tips kom ik al een heel eind.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes
Josée


PS Binnen ongeveer 1,5 maand zal mijn probleem sowieso opgelost worden dan krijg ik een afdak boven mijn terras, dus dan zal het droogblijven en zijn de grootste vlekkenproblemen wel opgelost.
Nu nog mijn tafels proper krijgen en dan lukt het wel.
donderdag 24 april 2008 - 13:52
Gerbra

Gerbra

@ Patricia

Quick en brite haalde ik eerst ook bij de blokker maar nu hebben ze het ook bij de action.

grote emmers voor minder geld. Misschien een aanrader.

daar was ik ook altijd mijn ramen mee en vieze vlekken in de kleding krijg je er ook mee uit.

@ Josée dat word lekker genieten met je schone tafel en afdak.Succes .

Gr Lucia
donderdag 24 april 2008 - 22:18
rodith0305

Rodith0305

@ Patricia

Quick en brite haalde ik eerst ook bij de blokker maar nu hebben ze het ook bij de action.

grote emmers voor minder geld. Misschien een aanrader.

daar was ik ook altijd mijn ramen mee en vieze vlekken in de kleding krijg je er ook mee uit.

@ Josée dat word lekker genieten met je schone tafel en afdak.Succes .

Gr Lucia



Bedankt voor de tip ,moet vanavond toch nog even naar de action zal direct even kijken!

greetz
vrijdag 25 april 2008 - 09:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon