menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zelf een kruidenmengeling maken

tomson

Tomson

hallo iedereen
ik had graag een zelf gemaakte kruiden mengeling gemaakt ( van gedroogde kruiden) ik heb gewone selder en franse selder en marokaanse , gewone munt
ik weet niet of ik met deze wat kan aanvangen, tips zouden welkom zijn ,grt tomson
dinsdag 9 augustus 2011 - 12:19
renate67

Renate67

Ik ken geen recepten waar selderij en munt gecombineerd in gaan, lijkt mij een wat vreemde combinatie. maar zelf proberen staat natuurlijk vrij.
renate
zaterdag 27 augustus 2011 - 11:08
lieveduron

Lieveduron

(renate wat staat je blauwe winde mooi )

@ Tomson : met munt kan je muntsiroop maken, googlelen.....,
ik denk dat een ietsiepietsie "franse selder" (als je daarmee Lava, Maggiplant en/of Spaanse selder bedoelt) bij frisse munt wel lekker kan zijn als je niet overdrijft maar té is nooit goed
Met gewone selder kan je, als je van de smaak houdt, enorm variëren, je kan er een soort selderpesto mee maken, heb ik al geprobeerd en is heel lekker, je vervangt de basilicum door de selder en je hebt een heerlijke selderpesto, daar mag zelfs wat munt bij, als je deze in gesloten potjes doet kan je die lang bewaren daar het op basis van olijfolie is....
zoek eens iets op maar vooral probeer/proef maar voor je eigen veiligheid en hen die met je meedrinken/eten wel eerst opzoeken of het niet om een giftige combinatie gaat

succes en laat het je smaken
zondag 28 augustus 2011 - 22:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon