menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Waar kruidenplanten kopen in brussel

Ga naar meest recente reactie

rmouwehand

Rmouwehand

Ik ben helemaal weg van kruiden, allerlei soorten!maar onlangs ben ik verhuist naar Brussel en heb mijn kruiden verzamelingetje achter moeten laten omdat de planten het niet meer in de verhuisauto paste...nou zou ik graag nieuwe planten aanschaffen maar ik heb geen idee waar ik dat in brussel kan doen,iemand tips of toevallig stekken van verschillende kruiden die ik op kan komen halen?
zondag 31 juli 2011 - 00:34
christinedewilde

Christinedewilde

Ik heb mijn tuinkruiden gekocht bij Guido Van de Steen (Wetteren - Massemen). Dit is wel in Oost-Vlaanderen maar is toch maar 35 minuten van Groot-Bijgaarden. Dit is een kwekerij van vaste planten, bamboes, siergrassen, ... dus je gaat hier rechtstreeks bij de kweker (goede kwaliteit, goede prijzen). Je kan zijn assortiment zien op zijn website URL GEBLOKKEERD en je kan zelfs online bestellen en je vaste planten afhalen wanneer je dat zelf wenst. Normaal gezien is hij alleen op zaterdag open voor particulieren maar als je bestelt via de website kan je je planten ook op een andere dag afhalen.
Succes!

Kruiden

maandag 24 oktober 2011 - 09:17
renate67

Renate67

christine kun je ook nog iets anders bijdragen op dit forum dan steeds alleen maar verwijzen naar dezelfde kwekerij??
Moderator??
Renate
zondag 30 oktober 2011 - 22:26
Gehenna

Gehenna

En da's ni brussel.
Ik ga meestal naar Groendecor of Inter Arbo. Liggen bij elkaar in de buurt dus beiden kan je op 1 dag doen.
Wel eens de openingsdagen nakijken.
dinsdag 1 november 2011 - 12:36
mcquinten2

Mcquinten2

enkele interessante kruidenkwekerijen:

ternat:: duizendblad.be
aalst:: google op => "de boerderij de loods" (hyperlinks worden hier geblokkeerd...)
halle:: ecoflora.be

is wel een eindje van brussel!

Het aanbod verschilt natuurlijk tussen die kruidenkwekers, je kan hun catalogussen online bekijken
De boerderij (in aalst) heeft een groot aanbod,heeft mooie prijzen en is bio
natuurlijk nu in deze periode, bijna winter zijn de meeste planten al bijna in hun slaapje
donderdag 3 november 2011 - 21:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon