menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Korianderovervloed

Ga naar meest recente reactie

Mandy

Mandy

Ik had in april koriander gezaaid, was prima opgekomen, zo'n 80 cm hoog, , dus lekker veel gebruikt bij het koken ( van vooral Indase curry) , een gedeelte laten staan , zaad gekregen en daarvan weer een groot gedeelte bewaard tot volgend jaar maar een gedeelte heb ik begin september opnieuw in rijen gezaaid. Het kwam meteen op en vanmiddag heb ik grote bossen koriander afgeknipt en ingevroren. Ik heb nooit geweten dat koriander 2X per jaar gezaaid en geoogst kan worden.
Waarschijnlijk heeft het aan de enorme zachte tijd gelegen maar ik ben er heel blij mee
zondag 22 november 2009 - 22:32
Mandy

Mandy

Wist ik niet. Mijn kruidenboek zegt: zaaien in april. Maar dit vind ik leuk om te horen ...
zondag 22 november 2009 - 22:54
Mandy

Mandy

Bedankt voor je antwoord. Ga ik ook proberen want ik gebruik het veel. Is er misschien geen reden om het in te vriezen. Scheelt weer een hoop werk
maandag 23 november 2009 - 10:48
butterflyke

Butterflyke

mandy,indien je nog een paar zaadjes op overschot hebt hoor ik het graag van je,ik heb basilicumzaad,4seizoenen slazaadjes(rood) postelijnzaadjes,en cayennepeper zaadjes
maandag 30 november 2009 - 14:54
Mandy

Mandy

Tuurlijk
maandag 30 november 2009 - 17:13
Mandy

Mandy

Ze zijn al onderweg
dinsdag 1 december 2009 - 09:04
butterflyke

Butterflyke

dank je wel,dan zullen ze morgen of donderdag wel in de bus vallen.ik kijk er naar uit
dinsdag 1 december 2009 - 18:59
Mandy

Mandy

Hai Butterflyke, je kruidenzaadjes zijn vanmorgen gearriveerd. Bedankt.
Heb jij je koriander trouwens al ontvangen????
maandag 7 december 2009 - 11:08
butterflyke

Butterflyke

koriander ontvangen,wat had dat envelopje een aangenaam geurtje...hhhmmm

sorry voor de late reactie,heb een erg drukke week achter de rug...
vrijdag 11 december 2009 - 14:40
Mandy
vrijdag 11 december 2009 - 17:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon