menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Grondvliesdoek

Ga naar meest recente reactie

marcco

Marcco

Ik heb bij het kweken van kolen veel last van de koolvlieg. Op welke manier zou je best zo'n vliesdoek over de kolen aanbrengen? En hoe vastmaken?
dinsdag 10 juli 2007 - 14:58
kwaakje

Kwaakje

Ik heb bij het kweken van kolen veel last van de koolvlieg. Op welke manier zou je best zo'n vliesdoek over de kolen aanbrengen? En hoe vastmaken?



Ja, dat vroeg ik me ook al af Marcco ! Weet er ook iemand waar je die mooie tulplelie kan vinden (of kopen natuurlijk). Zonnige tuingroetjes uit Vlaanderen, Kwaakje
dinsdag 10 juli 2007 - 15:05
kwaakje

Kwaakje

Ik heb bij het kweken van kolen veel last van de koolvlieg. Op welke manier zou je best zo'n vliesdoek over de kolen aanbrengen? En hoe vastmaken?



Excuseer het is een tulporchidee...........ja als beginneling kan je wel eens missen hé............Dat zal wel nog dikwijls gebeuren ! Kwaakje
dinsdag 10 juli 2007 - 15:07
hugo

Hugo

je kan beter plastiek electriciteitsbuizen in een boog over je kolen zetten en een wit gaasdoek overspannen,, aan de buizen onderaan vastmaken met klemmen

groetjes
dinsdag 10 juli 2007 - 16:33
marcco

Marcco

Waar kan ik aan zo'n klemmen geraken? Hoe vooraan en achteraan vastmaken?
woensdag 11 juli 2007 - 19:21
hugo

Hugo

ik gebruik daarvoor van die kleine 'lijmklemmen' (gaan jiost rond de buis,, de doek 2 meter langer nemen dan de lengte die je nodig hebt en voor en achter samenplooien en een steen opleggen

groetjes
woensdag 11 juli 2007 - 22:01
marcco

Marcco

Dank je wel..We gaan proberen.
donderdag 12 juli 2007 - 00:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon