menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Spaghetti - pompoen

Ga naar meest recente reactie

Boerke

Boerke

Ik heb dit zaad dit jaar gekocht. Ik zaai steeds een vier tal zaadjes en de sterkste(mooiste) plant laat ik staan.

Groenten

vrijdag 8 juli 2022 - 20:42
Boerke

Boerke

Nu , na enkele maanden komen er pompoenen aan en allemaal deze kleur; groen. Ik koop steeds deze varieteit en dit is de eerste maal dat ik dit voor heb. De pompoenen hebben niet de kleur dat op de foto staat.

Groenten

vrijdag 8 juli 2022 - 20:44
Boerke

Boerke

Kan dit ? Of is het toch een sierpompoen . Zou deze mogen opgegeten worden ? Om wat zeker te zijn heb ik een pompoen in het langs en dwars doorgesneden. Wat denken jullie? Ge ziet wel een beetje de vorm van de "spaghetti".

Groenten

vrijdag 8 juli 2022 - 20:48
LT
vrijdag 8 juli 2022 - 22:08
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Even gegoogeld . Ziet er anders uit. Je kunt een klein stukje koken. Smaakt dit bitter dan mooi laten liggen voor sier. Is de pompoen al rijp genoeg vraag ik me af. Als ik hem vroeger doorsneed dan was de zaadlijst veel opener en kon ik hem vlot uithollen.
zaterdag 9 juli 2022 - 00:10
Joukje Smeding

Tekst aangepast

Joukje Smeding

Deze had ik vroeger. Maar tegenwoordig zullen er vast wel meer soorten zijn. Foto van het internet.

Groenten

zaterdag 9 juli 2022 - 00:12
Boerke

Boerke

Dit is nog maar een kleine. Heb een grotere open gesneden en daar is de zaadlijst veel opener.
zaterdag 9 juli 2022 - 07:44
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Mooi, dan heeft het toch met de rijpheid te maken. En nu hopen dat die prima smaakt.
zondag 10 juli 2022 - 00:32
Boerke

Boerke

Vandaag een vierde gekookt. De structuur was meteen gezet en de smaak was zacht. Heb hem dan met smaak opgegeten. Was smaak van eerdere spaghettipompoen die we al klaargemaakt hebben. Dus......de rest zal volgen .
zondag 10 juli 2022 - 18:58
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Kijk eens aan en meteen koolhydraatarm. Goed bezig!!.
zondag 10 juli 2022 - 21:37
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).