menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tomatenplanten

Ga naar meest recente reactie

VanHuffel

VanHuffel

Ik heb nog steeds gekrulde tomatenbladeren en er zijn nog steeds geen bloemen zichtbaar. Er zijn erbij die niet meer groeien. Kan ik nu nog nieuwe planten in mijn serre (kas) zetten.
vrijdag 7 juni 2013 - 14:09
Driez

Driez

Bij Aveve of andere tuincentra kan je nu redelijk grote planten kopen die je zeker nog in de serre kan planten. Maar geef je gekrulde planten nog niet op, 't is nog maar een paar dagen warm genoeg, misschien schieten ze nog wel in gang.
vrijdag 7 juni 2013 - 20:34
erice

Erice

Ik heb ook nog geen bloemen hoor, niets bijzonders. Het is nog vroeg genoeg. Lekker in de zon zetten, veel voeding en regelmatig water.....
Ik heb ook enkele soorten tomaten waarvan het blad krult, is bij deze soort ook normaal. Weet natuurlijk niet wat voor soort je hebt.......
vrijdag 7 juni 2013 - 21:28
biemar

Biemar

Ik zag vandaag mijn eerste bloempje en bij de kleine kerstomaatjes zag ik ook dat enkele bladeren krullen. Ik weet niet of dit normaal is want het is de eerste keer dat ik ze heb gezet. De andere tomatenplanten ook zelf opgetrokken uit zaad staan er mooi, stevig en fris bij.
't komt wel goed h
vrijdag 7 juni 2013 - 23:42
erice

Erice

Vast wel
zaterdag 8 juni 2013 - 00:18
josederae4

Josederae4

Ik heb dat vorig jaar meegemaakt met mijn aardappelen en dit kwam door dat er krulziekte zat op mijn fruitbomen die er niet ver van stonden ,deze heb ik dit jaar behandeld en zie ik heb mooie aardappelen en eet er reeds van ,mijn tomaten staan er juist naast , dus ook buiten en ze staan ook mooi .groetjes Jos
zaterdag 22 juni 2013 - 18:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon