menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hoe zie ik het verschil tussen een tomatenplantje en een kerstomatenplantje

Ga naar meest recente reactie

marinade

Marinade

hallo

Ik heb een probleempje, en dat is het volgende, ik heb een aantal kerstomatenplantjes en een aantal gewone tomatenplantjes, niks raars op zich, groeien goed etc..... maar een tijdje terug heb ik ze verpot en heb alles door elkaar gehaald, en ik had ze ook nog mooi gelabeld. Nu is mijn probleem dat ik niet meer weet wat wat is. Kan iemand me hiermee helpen???????????? Kan ik ze aan iets herkennen, want ze lijken echt zo op elkaar. Dit is de eerste keer, ben echt een beginner. Alvast bedankt


Groetjes marina
vrijdag 3 mei 2013 - 13:22
Gespeel

Gespeel

Ik kan je jammer genoeg niet verder helpen marinade, ik zou het verschil niet zien. Ik ben ook nog een beginner. Maar is er een probleem als je niet weet wat wat is? Volgens mij hebben die toch de zelfde zorgen nodig, niet?
vrijdag 3 mei 2013 - 14:22
baloe

Baloe

Traditioneel probleem, is me ook al een paar keer voorgevallen.
Het verschil is niet te zien volgens mij (ook heel soortafhankelijk)...
Het maakt tuinieren wel behoordlijk verrassend.
vrijdag 3 mei 2013 - 14:55
marinade

Marinade

tja Gespeel, het is niet echt een probleem, en ja wat betreft de zorgen, die blijven hetzelfde, maar ik had graag de kerstomaten in potten gezet en de gewone tomaten in mijn moestuintje. Daar een kerstomaat kleiner blijft, denk ik toch , dan een gewone tomaat, wou ik het graag weten, want straks zit ik met mijn kerstomaat in mijn moestuintje en andersom. Niet echt ideaal denk ik. En Baloe, ik heb wel daarvan geleerd, volgend jaar extra opletten he En ja nu zal ik zeker verrast worden haha

Bye bye
vrijdag 3 mei 2013 - 16:30
Pieterke67

Pieterke67