menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tomatenplantjes

Ga naar meest recente reactie

marero

Marero

ik heb een aantal tomatenplantjes gezaaid en de helft daarvan zijn echt sterk en groot al maar ik heb er een deel die maar klein en dun blijven, ik heb ze ook verpot en ze staan nu op terras en ik vraag me af of die ook nog gaan groeien en hun schade inhalen? of zou ik ze maar beter liquideren?
zondag 8 mei 2011 - 00:12
rialle

Rialle

Niet weggooien Marleen, die beginnen binnenkort aan een inhaalrace hoor!

Groetjes Rialle
zondag 8 mei 2011 - 09:45
Borsalino

Borsalino

Is te zien dat je die mindere planten als ze van zelfde ras zijn en idem-dito zijn opgekweekt echt nodig hebt, of teveel hebt gezaaid.

In het laatste geval de mindere wegdoen, een zelfde plant die achter blijft tekent bij mij zijn doodvonnis, geeft altijd minder of later-te laat.
dinsdag 10 mei 2011 - 07:18
Tarragon

Tarragon

Ik dacht ook dat er bij mijn (zelfgezaaide) tomatenplantjes niet veel meer van zou komen.

Maar afgelopen weekend, met die heerlijke temperaturen en zo veel zon, maar ook wat regen, zijn ze in enkele dagen super gegroeid.

Ze komen nu boven hun pot uit piepen.
Misschien nog efkens afwachten en de hoop niet verliezen?
dinsdag 10 mei 2011 - 07:55
marero

Marero

kheb grotere potten nodig...en veel...want ze zijn inderdaad aan de inhaalrace begonnen
en de peres en parikas dat gaat dees jaar gene vette worden want die willen maar nie in gang schieten hé
de 2 jeannettekes die ik van fatma gekregen heb zijn schone volle boskes maar groeien dat staat nie in hunne agenda precies
zondag 22 mei 2011 - 14:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon