menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Net gaas voor in de moestuin

Vlekken

Vlekken

hallo ik ben opzoek naar een net (ook wel gaas genoemd) wat gebruikt wordt tegen de insecten zoals wortelvlieg etc. Kan je dit vinden in elk tuincentrum ? Groetjes nico
maandag 5 juli 2010 - 00:22
FransNL

FransNL

Nico, het klinkt misschien vreemd maar koop zoiets niet in een tuincentrum. Je bent daar beslist veel en veel te duur uit . Ik gebruik al jaren anti-insectengaas en daarvoor gebruik ik gewoon de 100% polyester gordijnen (vitrages) die voor een prikkie verkrijgbaar zijn bij Ikea. Anti-insectengaas behoort UV bestendig te zijn. De polyester gordijnen van Ikea zijn dat ook want die hangen normaal ook voor huiskamerramen in de zon. De gordijnen van Ikea zijn spotgoedkoop en gaan naar mijn ervaring minimaal twee jaar mee. Een verpakking van twee stuks kost net geen 4 euro. Daarvoor heb je dan twee gordijnen (anti-insectengaas) van elk 2.8 meter bij 3 meter. Je woont in belgie , daarom hier de link naar een belgische Ikea.

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/10070262
maandag 5 juli 2010 - 01:04
Jorg

Jorg

Mooie tip Frans, als ik weer is bij de winkel voor zweedse kwaliteitsmeubelen kom zal ik eens een pakje meenemen.

Ik heb twee jaar geleden mijn insectengaas gekocht bij www.boerengoed.nu voor een redelijke prijs( met meerdere mensen tegelijk besteld).

Insektengaas 3,60 breed (34036) (ook in 2,60 en 5,60 breed)
Schermt af tegen alle insecten.
UV gestabiliseerd, 10 jaar garantie.
€ 5,21 per strekkende meter (excl btw)
Moestuin
maandag 5 juli 2010 - 12:00
Vlekken

Vlekken

Ok alvast bedankt voor de tips allemaal !
maandag 5 juli 2010 - 14:28

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon