menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gekrulde bladeren tomatenplant

Ga naar meest recente reactie

yvdv32

Yvdv32

ik heb twee tomatenplanten in de tuin staan in bakken. Sinds iets meer dan een week zijn de bovenste/nieuwe bladeren gekruld en donkergroen. Ik ging kijken naar eventuele beestjes (bladluizen, ...) maar vond niets. De grond is vochtig genoeg. Ze hebben zon, staan tegen een stenen muur.
ik weet niet wat het zou kunnen zijn; Weet iemand misschien wat er aan de hand zo kunnen zijn?
alvast bedankt

Yves
woensdag 13 mei 2009 - 22:34
charelke

Charelke

Komt misschien wel door de koude nachten maar niet getreurd dat komt nog goed hoor,ik zit nog met plantjes waarvan de eerste vier kroonblaadjes op staan dus tijd genoeg hoor en ik zet ze dit jaar weer in potten onder mijn afdak en ook mijn paprika's
vgr
Charelke
donderdag 14 mei 2009 - 01:03
hugo

Hugo

dat zijn 'krulkoppen',, komt omdat de plant te veel energie heeft,, geen zorgen over maken, verdwijnt vanzelf als de plant groter wordt,, ik heb dit elk jaar

groetjes
donderdag 14 mei 2009 - 04:42
Thanja

Thanja

Het ene ras is er gevoeliger voor dat het andere ras. Zo heb ik de Balcon Star, die al vrij vroeg krulkoppen heeft. Deze krul blijft bijna het hele seizoen erin zitten.

donderdag 14 mei 2009 - 13:57
Thanja

Thanja

Het ene ras is er gevoeliger voor dat het andere ras. Zo heb ik de Balcon Star, die al vrij vroeg krulkoppen heeft. Deze krul blijft bijna het hele seizoen erin zitten.

Groenten

donderdag 14 mei 2009 - 13:57

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon