menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 3

Aardbeien in bloembakker aan schutting

Ga naar meest recente reactie

Janvanstraten

Janvanstraten

Hallo ben pas verhuist maar gelukkig stonden er twee mooie schuttingen waar ik mijn plantenbakken aan kan hangen en vooral deze met aardbeien. Heb er 6 van met 2 planten er in en heb al veel bakjes kunnen plukken plus die ik al op snoep als ik er langs loop ha ha . Wordt ook wat ouder en heb knie problemen maar op deze hoogte kan ik ze prima verzorgen misschien een tip voor andere. Gr Jan

Fruit

woensdag 7 juni 2017 - 18:32
rivofa

Rivofa

Heb je geen last van de vogels die ook aardbeien lusten ?
woensdag 7 juni 2017 - 19:18
c j de k
woensdag 7 juni 2017 - 21:01
Janvanstraten

Janvanstraten

Nou valt hier wel mee zitten een paar merels maar die eten er niet zoveel op als ik en die moeten ook eten toch?
donderdag 8 juni 2017 - 12:32
rivofa

Rivofa

Natuurlijk moeten de vogeltjes ook eten maar er zitter hier wel een 100 tal !
donderdag 8 juni 2017 - 15:55
Janvanstraten

Janvanstraten

Kan dat begrijpen dan zal U (net als ik eerst) landelijk wonen maar woon nu in een woonwijk vandaar. Ja op mijn oude adres moest ik er ook een net overheen hangen om er zelf wat te kunnen plukken maar daar zaten ook nadelen aan, heb er meerdere vogels uit moeten bevrijden die er in verstrikt zaten.
donderdag 8 juni 2017 - 17:46
rivofa

Rivofa

Ja daarom wil ik ook niet met netten werken. Maar ze zijn zoooo slim ! Als ik er een oud glasgordijn overhang kruipen ze er gewoon onder !
donderdag 8 juni 2017 - 19:47
Janvanstraten

Janvanstraten

Heb ook eens van een paar latten een kruis gemaakt en daar een gele regenjas overheen gehangen soort vogelverschrikker dus,stokken met repen aluminiumfolie eraan geplaatst helpt allemaal wel even maar niet lang.
vrijdag 9 juni 2017 - 16:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon