menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gangbare prijs nivelleren grond gazon

Wapper

Tekst aangepast

Wapper

Dag allemaal,

Ik ben zelf met quasi geen kennis begonnen aan de heraanleg van onze tuin, voordien bestaande uit onkruid en mos. Bedoeling is om zo veel mogelijk zelf te doen.

Ik ben intussen (na graafwerken voor beregening en elektriciteit, aanleg van boordstenen voor parking en tuinpaden, frezen, bemesten, opnieuwe frezen) gekomen tot het egaliseren van de grond. Het gaat om een kleine 8 are.

De boel zou nu gelijk getrokken moeten worden. Ik ben nu benieuwd naar wat ik van prijs kan verwachten om de grond (er moet volgens mij niets verplaatst worden) gelijk te laten trekken.

Kan iemand mij een idee hierover geven?

Bedankt!

Een steeds enthousiaster wordende tuinier in spe
woensdag 25 november 2015 - 09:35
Patrikc

Patrikc

Als je al die werken die je opsomt al tot een goed einde gebracht hebben, als er geen grond moet verplaatst worden, en als enthousiaste tuinier, dan lijkt het mij dat je het laatste klusje toch ook zelf moet kunnen ?

Misschien enkele tips: er is natuurlijk niks mis met een goede hark...
Een laddertje rondslepen om gelijk te trekken is een mogelijkheid, of afhankelijk van je conditie eventueel een (licht) houten pallet, wellicht zijn er nog mensen met tips...
woensdag 25 november 2015 - 16:01
Wapper

Wapper

Toegegeven, bedankt voor de aanmoediging !

Maar ik blijf wel benieuwd naar een richtprijs.
woensdag 25 november 2015 - 16:47
satomi

Satomi

Een houten pallet is een heel goed idee; zo hebben wij onze grond geëgaliseerd. Mijn partner heeft daar nog een stuk kippengaas aan vast gemaakt als een soort van kruimelrol.
vrijdag 27 november 2015 - 13:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon