menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinhuis en hondenren gentegreerd

Ga naar meest recente reactie

bvangerven

Bvangerven

Hallo,

Ik worstel met het volgende probleem : ik wil in mijn tuin een tuinhuis, van minstens 3x3 meter, en een overdekte hondenren van minstens 2x3 meter. Ik zou hier echter liefst één geheel van maken, om niet het gevoel te krijgen dat mijn tuin vol hokjes staat.

Op internet staan vele tuinhuisjes te koop, maar ik vind niet wat ik zoek. Dus wordt het waarschijnlijk maatwerk. Enig idee waar ik zoiets kan vinden, en kost dit veel meer dan een standaard tuinhuis ?
maandag 14 april 2008 - 15:08
Peppody

Peppody

kijk eens op marktplaats, hier staan regelmatig (in Limburg wonende) hobbyisten die leuke hokken te koop aanbieden en aanbieden om een hok op maat te maken.
En anders kun je misschien een wat groter tuinhuis kopen en dit van binnen in 2en delen: 1 kant wordt dan tuinhuis en 1 kant hondenhok, veranda er aanbouwen deze dicht maken en de honden kunnen ook nog een beetje naar buiten. Of een klapdeurtje in het tweede gedeelte en dan het buiten gedeelte met kenneldelen afzetten.

Zelf hebben we een schuur die aan het huis staat als honden hok omgebouwd en er komt nog een luikje in waardoor de honden naar buiten kunnen, de kennelpanelen staan reeds klaar.

Succes!
maandag 14 april 2008 - 19:38
tuinenfre

Tuinenfre

Hey,

Als u een ietwat handige harry bent is het gemakkelijk om zelf iets te creeeren.
uw tuinhuis met tralissen rond en een dak van geprofieleerde staalplaat, dit kan u ook als zijkant gebruiken indien nodig.



succes
Frederik
woensdag 23 april 2008 - 19:31
YETI

YETI

Wat jij zoekt vind je bij ATELIER JMP in Opglabbeek
hij maakt dit op maat ZOALS JIJ WENST / voor een standaard honden ren (tuinhuisje ren) betaal je +/- 2000 euro.

www . atelier-jmp . be

Neem een kijkje op de website bij REALISATIES

ZEER Vriendelijk man. Greets!

Tuinaanleg & Onderhoud

donderdag 2 juni 2011 - 12:58
wernerC

WernerC

Hier kan je ook zeer mooie modellen vinden :

http://www.petcomfort.be/nl/catalogus/met-plat-dak
Ze komen daar uit eigen productie
zondag 14 mei 2017 - 11:55
satomi

Satomi

Reclame, voor eigen bedrijf?!
dinsdag 16 mei 2017 - 16:04

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon