menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Dinsdagwandeling met madam

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Onder deze titel kan ik een reeks van 43 fotos plaatsen! Sommigen zullen misschien protesteren of bezwaren hebben ....."weeral zo'n lang vehaal o.i.d." NU laat ik jullie de keuze of je dat lust of er bezwaar tegen hebt. U kent de sommige vorige reacties.....

donderdag 1 december 2016 - 21:54
kerstkind

Kerstkind

In ieder geval heeft de zon zich laten zien. Ook hier was het dinsdag een aangename dag, weliswaar koud, maar dat hoort bij het seizoen nietwaar?
Of U al die 43 foto's plaatst, ligt natuurlijk aan U zelf. Maar je zou bv ook een selectie kunnen maken, zodat het voor ons niet "alweer zo'n lang verhaal" wordt. Dan neemt men misschien eerder de moeite om tot "het eind" te lezen.
Aan de manier van vertellen zal het zeker niet liggen, dat komt heel plezierig over.
En iemand die helemaal geen behoefte heeft, zal de topic overslaan.
Hierin maakt ieder een eigen keuze.
Tegenwoordig kijk ik wat vaker op het forum, maar lang niet altijd plaats ik een reactie.
Ik hoop dat U nog menige aangename wandeling met uw vrouwke kunt maken. Da's
goed en gezond voor lijf en leden.
groetjes José
donderdag 1 december 2016 - 22:32
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Hallo José,

Dankuwel voor uw reactie. Ik weet het, ik ben een "verteller" en 'k zie dingen die de meesten niet zien...mijn vrouw zegt me dikwijls "waarom blijf je nu weer hangen, waar zit ge nu weer , allé kom toch voort".....Ik zie détails die wellicht aan anderen ontsnappen of hen niet interresseert.
Ik zal proberen om het "teveel aan fotos" wat in te korten zonder dat de esentie teloor gaat.....moeilijk hé....
Nu ga ik slapen want ik maak weeral "overuren" en morgen is het vrijdag = kuisdag....werk op de plank..
Madam zegt "ge zijt over uw uur hé".........

Doei

Paul
donderdag 1 december 2016 - 23:19
kerstkind

Kerstkind

Paul, niet iedereen heeft oog voor de details en velen hebben de tijd niet in dit gejaagde leven. Misschien als we uw leeftijd halen, zullen we er anders over denken.
Dan móet er niks meer, dan mág het.
Alleen het kuisen morgen.....dat moet ( denk ik)
Geniet van uw nachtrust
Doei
José
vrijdag 2 december 2016 - 00:01
Roeli

Roeli

Paul, ik ben het helemaal met José eens.
Ik geniet van je verhalen en foto's, maar je zou , inderdaad, een selectie kunnen maken.

groetjes Roeli
vrijdag 2 december 2016 - 10:31
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Dankuwel voor de reactie van jullie beiden ! De "anderen " (als die er zijn......) zwijgen als vemoord of 't kan hen niet schelen.

Ik verwijt mezelf wel een beetje dat ik er zoveel tijd in gestoken heb ...voor uiteindelijk wat....(?)



Roeli er is zooooveel dat het fotograferen waard is.....als men het wil zien.......

Van al die reacties onthoud ik er alleen dit van : Ik heb weer iets bijgeleerd.......
vrijdag 2 december 2016 - 17:03
bisschop

Bisschop

ik geniet met volle teugen van je mooie foto's.
toch bewonder ik jullie (u en uw vrouwtje) voor het gene jullie nog altijd doen.
zou denk ik al lang de moed verloren hebben
vrijdag 2 december 2016 - 21:07
RLNDS.nl

RLNDS.nl

Kom maar op met die foto's... Ik kijk liever plaatjes dan dat ik een verhaal lees.
Maar wat let u om de foto's in een album te plaatsen in plaats van hier op het forum? Dan kunnen de mensen die de plaatjes graag zien door uw album bladeren en de mensen die liever lezen het forum bekijken.

Iedereen blij
dinsdag 6 december 2016 - 20:29

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon