menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Ramp

Ga naar meest recente reactie

zuurtje

Zuurtje

Tsjonge aangeboden om de 3 katten van de buren verderop eten te geven, ik voor een week andere doen het ook een week, gelukkig, wat een ramp.
Moppie is de baas, Droepie heeft geen tanden, de kater Toffee is een slimme, die eet ergens anders heb ik ontdekt :lol: :lol:
Heb er het volgende op gevonden, 3 schaaltjes klaarmaken achter een gesloten deur, dan de tandeloze afdekken, en tegen de baas elke nee roepen als die in het bakje van de tandloze wil duiken als zijn eigen bakje leeg is.
Een grote bak brokken neergezet voor iedereen die te laat is, of niet slim genoeg is, of niet genoeg heeft gevroten (gekregen)
dinsdag 29 augustus 2017 - 18:10
Roeli

Roeli

Toch wel leuk hè, op de katten van je buren passen.
Komen ze wel thuis om te eten of moet je ze opzoeken.
dinsdag 29 augustus 2017 - 18:28
zuurtje

Zuurtje

Ze komen gelukkig wel thuis.
Ineke
dinsdag 29 augustus 2017 - 23:08
leerling

Leerling

Heb ik ook een keer gedaan voor een tante van me, die 3 weken op reis ging. Ik studeerde nog en had nog niet veel ervaring met het verzorgen van katten. Die van hen was een heel lief beestje, dat meestal 's avonds op schoot kwam liggen als ik bij mijn neefje ging babysitten. (En 's nachts, wanneer ik sliep, geduldig wachtte tot ik op mijn rug ging liggen, om dan, van de rand van de slaapbank, midden op mijn buik te springen.)
Tante had wel eens verteld dat poes graag hartje at...
Verhalen dat een kat maar zoveel eet als gezond voor haar is, schenen niet overeen te komen met de werkelijkheid. Poes is na de vakantie een tijdje op dieet gegaan.

Toffee doet me denken aan het kinderboek "Simon, de zesbakjes kat". Het was een verhaaltje over een kat die in een buurt was komen aanwaaien en zich liet adopteren op zes adressen. Overal kreeg ze eten en kon ze zich op verschillende manieren uitleven.
Het boekje is helaas niet meer te vinden. Zelfs Google kent het niet.
"Some books are undeservedly forgotten; none are undeservedly remembered." (W. H. Auden) Ofte: "Sommige boeken worden onterecht vergeten. Er zijn er geen die onterecht worden onthouden."
woensdag 30 augustus 2017 - 00:52
zuurtje

Zuurtje


Leuke reactie
Ineke
woensdag 30 augustus 2017 - 11:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon