menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Klimplanten

Ga naar meest recente reactie

JMO

JMO

Geachte mensen zie de foto's en tekst op de bijlage.
Wij zijn erg benieuwd wat voor advies u ons geeft.
Bij voorbaat vriendelijk bedankt.
Met vriendelijke JMO
maandag 5 juni 2017 - 15:32
JMO

JMO

op mijn bovenstaande vraag heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen van een tuin vriend.
Graag een antwoord wat wij het beste kunnen planten.

In afwachting van u antwoord.
Met vriendelijke groet JMO
woensdag 7 juni 2017 - 21:04
deHaan

DeHaan

Zet uw vraag eens bij tuinaanleg.
Zet er betere foto,s bij, met een goede, leesbare tekst.
Dan maakt u meer kans op een antwoordt.
woensdag 7 juni 2017 - 22:48
JMO

JMO

Wat voor advies geeft u ons om bij deze rekken te plaatsen? Op deze rekken staat de Zuid Westen wind en de zon schijnt de gehele middag en staan onder een balkon dus als het regent komt onder deze balkons nagenoeg geen regen. (Hoe ze dit hebben kunnen bedenken is voor mij een raadsel). Hier heeft eerder Kamperfoelie gestaan maar volgens mij veel te veel planten op elkaar, en zijn allemaal dood gegaan.
De meest voorkomende klimplant om hier te plaatsen is volgens ons toch de kamperfoelie!! Uiteraard zal hier wel voldoende tuinaarde bij moeten.
De 2 bovenste rekken staan onder een balkon op de Noord Oosten wind. Hier schijnt de zon ’s morgens vroeg tot ± 10.00 uur. Dit zijn Clematissen die rijk bloeien. Het rek hier naast staat niet onder een balkon en daar groeien de Clematissen slecht. Heeft u hier een verklaring voor?

Wij zullen het zeer op prijs stellen als u voor ons een goed advies heeft.
Bij voorbaat onze vriendelijke dank.


Geachte mensen zie de foto's en tekst op de bijlage.
Wij zijn erg benieuwd wat voor advies u ons geeft.
Bij voorbaat vriendelijk bedankt.
Met vriendelijke JMO
donderdag 8 juni 2017 - 21:21
JMO

JMO

De 2 bovenste rekken staan onder een balkon op de Noord Oosten wind. Hier schijnt de zon ’s morgens vroeg tot ± 10.00 uur. Dit zijn Clematissen die rijk bloeien. Het rek hier naast staat niet onder een balkon en daar groeien de Clematissen slecht. Heeft u hier een verklaring voor?

Wij zullen het zeer op prijs stellen als u voor ons een goed advies heeft.
Bij voorbaat onze vriendelijke dank.
donderdag 8 juni 2017 - 21:23
deHaan

DeHaan

Ik kan je geen advies geven,dit onderwerp weet ik te weinig van.
vrijdag 9 juni 2017 - 08:11
Polplastron

Polplastron

Ze je vraag toch even bij het onderwerp [B]"Tuinaanleg"[/B] zoals DeHaan eerder al aangaf; daar gaan veel meer mensen je vraag lezen en zal je vast een hoop antwoorden krijgen.
Bij het onderwerp "Tuinfoto's" kijkt niet iedereen of kijken zelfs de meest forumleden helemaal niet!

Als het topic daar staat, wil ook ik best wel wat antwoorden en tips geven, maar ik ga dat hier niet doen omdat 1) ik dan de enige ga zijn waar je advies van krijgt indien je daar geen nieuw topic opent of 2) er twee topics door elkaar gaan lopen.

Vriendelijke groeten,
Pol
vrijdag 9 juni 2017 - 10:17
rivofa

Rivofa

Als het van mij zou zijn zou ik kiezen voor een mooie landurig bloeiende klimroos met een lekker geurtje en bijpassende clematis.
vrijdag 9 juni 2017 - 13:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon