menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hakselaar stuk

annegato

Annegato

Ik leende van iemand een kleine hakselaar van black en Decker. Na enkele kleine takjes liep hij vast, ik kreeg hem niet terug in gang. Ik huurde een grotere en deed daar alles mee. Nu belt men mij van het tuincentrum van brico dat de herstelling 240 euro kost en dat de fabrikant mij een alternatief voorstelt voor een nieuwe voor 250 euro. Wat zouden jullie doen, kan ik hem beter terugvragen en ergens anders laten maken (maar waar). Ik kan iets geleende niet stuk teruggeven natuurlijk.
maandag 10 maart 2014 - 14:50
Polplastron

Polplastron

Als je hem van iemand geleend hebt, kan je best in eerste instantie met die persoon even overleggen wat hij/zij het meest wenselijke vindt.

De machines (algemeen) van B&D zijn prijs-kwaliteit over het algemeen redelijk gunstig. Verwacht van deze machines echter niet dat ze "eeuwig" meegaan. Voor zwaarder werk of bij veelvuldig gebruik is het vaak beter om ineens wat meer te investeren voor een goede machine. Veel hangt dus af van de intensiviteit van het gebruik.

Ik heb ook geen idee wat de machine oorspronkelijk gekost heeft; hou daar echter ook rekening mee. Vaak is herstellen inderdaad tegenwoordig al minstens even duur als een nieuwe machine kopen.

Groeten,

Pol
maandag 10 maart 2014 - 14:59
pplakke

Pplakke

de mijne liep heel snel vast.
verstopt maar als ik hem leegmaakte ging hij weer.
nu heb ik die kap onderaan er afgehaald.
en nu gaat hij als vanzelf .
kwam ook van brico en is daar eens geweest en opgestuurd.
kwam toen terug en was niets aan gedaan.
probleem zat waar die metaal van de wals aansloot op de kap.
daar was een tak tussen geraakt en dat zorgde voor een spleet.
en ja dan loopte het heel vlug vast door verstroping.
nu toen hij nieuw was loopte hij ook al vast door die gang van die kap(niet zo snel).
uiteraard moet ik wel opleten dat ik niet aan die wals kom onderaan.
dinsdag 11 maart 2014 - 08:16
Anneloes

Anneloes

verzekeringskwestie?

ik weet niet hoe dat in BE zit. maar in NL heb je voor dit soort dingen gewoon de aansprakelijkheidsverzekering.
dinsdag 25 maart 2014 - 15:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon