menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Help

Ga naar meest recente reactie

Sonjasidoontje

Sonjasidoontje

Wij hebben geen groene vingers.. hoop dat jullie een goed idee voor me hebben. Ik heb een stukje border naast een hederaschutting. Het is een schaduwkant. Ik heb al veel verschillende planten gehad maar ik krijg het maar niet leuk... de laatste plant was een weigelia..ik dacht, dit is hem maar na een week was hij uitgebloeid en nu staat er zon saai struikje.... en het is enorm rommelig zo.

Wat zou ik er neer kunnen zetten .. plant moet dus redelijk wat schaduw kunnen verdragen...
Het moet een plant met een beetje body zijn, ik wil het graag wat rustiger... Een rododendron vind ik echt niet mooi.


Hoop op jullie goede tips ...

Bloemen & Planten

donderdag 13 juli 2017 - 18:44
Roeli

Roeli

Moet daar nog meer in ? Ik vind het al zo vol zo als het is.
donderdag 13 juli 2017 - 19:45
Sonjasidoontje

Sonjasidoontje

Ha Roelie... uiteraard moet alles er eerst uit natuurlijk... wij hebben er zelf echt geen sjoege van zoals je ziet..
donderdag 13 juli 2017 - 19:59
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Een heuchera en die heb je in allerhande kleuren. Wil wel wat kalk. In het voorjaar even terugknippen en je hebt weer het hele jaar plezier.
zaterdag 15 juli 2017 - 12:12
rivofa

Rivofa

Een fuchsia magellanica, bloeit van juni tot aan de eerste vorst, in het voorjaar tot op 20 cm afknippen, water en meststoffen geven, dat is al wat je moet doen
zaterdag 15 juli 2017 - 18:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon