menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 2

Zomaar

Ga naar meest recente reactie

sjeek

Sjeek

het is feest in de kas

C&S Algemeen

zondag 30 oktober 2016 - 16:57
LT
zondag 30 oktober 2016 - 19:02
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Heb je al eens geprobeerd om meerdere beelden over hetzelfde onderwep in een enkel blok te plaatsen? Ik doe zoiets regelmatig en eens je het "in de vingers hebt" spaart dat tijd en plaats uit....
U begint met code 1 voor uw eerste beeld, u controleert het resultaat en vervolgens via "pas aan " en plaatst ge uw 2e code enz ....Niks moeilijk








Het lijkt moeilijk maar eens g''het onder de knie hebt" is het veel prettiger werken en ook te lezen

Constateer je dat er iets mis is of het staat je niet zo aan dan keer je terug naar daar waar je begonnen bent en verbeter of vervang je hetgeen er mis was via "pas aan"....Oefening baart .....etc

Zo zou ik bvb nog een 4e en 5e beeld kunnen plaatsen onder de vorige 3 eerste....Op die manier leer je ECHTE REPORTAGES te maken

Uw fotootje is niet slecht maar staat daar een "beetje verloren" tussen al dat gesteente.....Ofwel vergroot je uw beeld of "snij" je al het overbodige weg met "Paint Shop Pro" bvb ...

zondag 30 oktober 2016 - 19:53
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto



Wat denk j'er van.....Ik had ook dat etiket kunnen elimineren bvb Is toraal overbodig vermits je de naam toch kunt vermelden onder uw bericht........
Allé vooruit !
Begin nu niet te zweten hé
zondag 30 oktober 2016 - 20:31
Mammillaria

Mammillaria

Lithops bromfieldii v insularis
zondag 30 oktober 2016 - 21:15
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Maar het begin is er en wie weet straks nog meer bloeiers.
maandag 31 oktober 2016 - 11:20

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon